Secondary Stats ab 1.3+

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Dieses Thema enthält 20 Antworten und 6 Teilnehmer. Es wurde zuletzt aktualisiert von Profilbild von Thomas Thomas vor 8 Jahre, 2 Monate.

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  • #308
    Profilbild von Arc
    Arc
    Teilnehmer

    Original

    In this phase of public testing, you will have a chance to experience some of the changes that are currently in development for a future version. Please note that these changes will not be going Live with the rest of the 1.2.1 changes; they are only being released to PTS at this time. Please log in and give these changes a spin. Your feedback is important to the future development of these features!

    Secondary Stat Improvements

    1.2.1 PTS introduces a number of changes to “Secondary” stats to give them a stronger effect on overall player performance. Please keep in mind that these new effects are in addition to existing bonuses that are already present in 1.2.

    Critical hits: Critical bonus damage is no longer random, and is now a range of +5% to +75% based on stats (see below).
    Critical heals: Critical bonus heal effectiveness is no longer random, and is now a range of +5% to +75% based on stats (see below).
    Weapon Skill: Increases your Melee Critical and Ranged Critical bonus damage dealt.
    Willpower: Increases your Magic Critical bonus damage dealt, and also increases the effectiveness of Healing Criticals from your healing abilities.
    Initiative: Reduces your critical bonus damage suffered from all types of attacks.
    Toughness: Increases the bonus Healing Critical effectiveness of heals which are used on you, and also grants you minor Hit Point regeneration while in-combat.

    #1676
    Profilbild von Mage
    Mage
    Moderator

    Juhu Willpower ist für was gut!

    #1679
    Profilbild von Thomas
    Thomas
    Moderator

    Du Glückspilz….
    Aber bleibt immer noch die Frage, was machen wir Heiler mit INT?

    #1680
    Profilbild von Mage
    Mage
    Moderator

    Man Thomas! Das doch einfach!

    DAMÄTSCH!

    #1681
    Profilbild von Thomas
    Thomas
    Moderator

    Auf die Antwort hätt ich wetten können 😆

    #1793
    Profilbild von Arc
    Arc
    Teilnehmer

    1.3 Patchnotes

    Sind ein paar interessante Sachen dabei. Ich hab noch nichts gefunden womit man sich vor dem Wechsel eindecken müsste weil es das post-patch nicht mehr gibt.
    Obwohl… ich würde die lvl 200 fragmente erstmal nicht verarbeiten und die level <= 175 möglichst schnell zu +19er Steinen machen. Angeblich soll ja das Level demnächst mehr Einfluss haben auf den Endwert.

    #1798
    Profilbild von olli76
    olli76
    Moderator

    urgs mega AE Damage Nerf für Marauder inc 🙁

    Single Damage wird dafür gebufft gratz all…

    #1799
    Profilbild von Morice
    Morice
    Moderator

    jo auch schon gelesen … vieleicht doch wieder auf Single Damage zurück ?

    #1800
    Profilbild von Arc
    Arc
    Teilnehmer

    * Threatening Distraction: Changed the effect of this tactic. It will now make both the White Lion and their War Lion immune to Taunts and Detaunts.

    Instantkill für Heiler inc…

    * Eeeek!: This ability will now knockback and snare enemies around the Shaman, and will no longer knock the Shaman themselves away.

    Nicht mehr selbst wegfliegen und Snare, woohoo! Allerdings kann ich jetzt nichtmehr in die Tiefe flüchten 🙁

    #1801
    Profilbild von olli76
    olli76
    Moderator

    Mal schauen was es ausmacht….aber hört sich schon heftig an…. kein Chain AEn mehr. Jetzt muss man echte Pausen machen hat Enduprobs ohne Ende und weniger Damage. Klingt erstmal net so prall^^
    Single MeleeDamage ist halt bei der Engine immer noch bissi crappy und mehr wie 10,12 Mann werden wir dann netmehr schaffen egal wie schnell man sich einzeln durchhackt.

    #1802
    Profilbild von Mage
    Mage
    Moderator

    Ich hatte vorhin mal ins Testforum gestöbert. Im Moment scheint das Patch wohl noch totaler Quatsch zu sein. Total AE Meganerf jenseins von Sinn und Verstand und ein Singeldamagebuff das Tanks von MDPS in Sekunden aus den Schuhen gehoben werden.

    Totale Überreaktionen in alle Richtungen. Man könnte grad meinen die hätten noch die ein Spiel gebalanced….

    #1805
    Profilbild von Arc
    Arc
    Teilnehmer
    #1807
    Profilbild von Thomas
    Thomas
    Moderator

    Arc said:

    Instantkill für Heiler inc…


    Heiler? Wo haben wir noch Heiler nach dem Patch?
    Ich hab da folgendes zu meiner Klasse lesen müssen:
    – build up time increased
    – base healing value reduced
    – essence regeneration reduced

    #1808
    Profilbild von Arc
    Arc
    Teilnehmer

    Naja ohne Heiler können wir nicht, also musst du halt wieder auf Ternal switchen. Und der wird dann von den Löwen gefressen 🙂

    #1809
    Profilbild von Ultra
    Ultra
    Moderator

    Tom liest wieder nur die Hälfte…

    General Healing Changes

    Healers will notice that the base values of many of their heals have been reduced. This change was enacted to make way for significant improvements to the way in which Willpower affects healing. Moving forward, Willpower will affect all heals equally, increasing the total power healed by a flat percentage. This will result in high base value heals gaining more benefit from Willpower than low base value heals. The average healer will see a net improvement in many of their spells, while offensively-oriented healers with low Willpower will see a decrease in healing effectiveness.

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